Abans que arribés el descans dels dies de Pasqua, vam impartir un darrer taller de publicitat a l'alumnat de cinquè del col·legi Sant Bonaventura. Ja sabeu, perquè en parlem sovint, que acostumem a intentar introduir terminologia del món publicitari com ara els logotips, els eslògans, el públic objectiu... i donem alguns consells o pautes per intentar fer un bon anunci, com ara tenir clar el missatge que volem transmetre i a qui el volem fer arribar, escollir bé els colors i el tipus de lletra, vigilar les faltes d'ortografia...

I també sabreu que posem especial èmfasi en els estereotips. Els estereotips són una visió arquetípica sobre cada un dels sexes, assignant-los de manera desigual i discriminatòria diferents papers, actituds i característiques. Per què quan pensem en un anunci de cotxes ens imaginem un home conduint? O en els anuncis de productes de neteja a dones? Què no poden conduir les dones i netejar els homes?

Sembla que mica en mica aquesta tendència va canviant, però el cert és que encara queda molta feina per fer...