jueves, 6 de abril de 2017
Ens encanta parlar de creativitat amb els infants. Donant per fet que la creativitat és una actitud que tots els individus tenim, tot i que més o menys desenvolupada segons el cas, en parlem de les condicions que s'han de donar per poder posar en pràctica. De la confiança. De la inquietud i voler aprendre. Del treball en equip. Del respecte a les idees dels altres. Del no tenir por a equivocar-nos.
De creativitat i de la tècnica Scamper vam estar debatent plegats amb l'alumnat de cinquè de l'escola Sant Jordi. I el temps, com sempre que passa quan fas allò que t'agrada, se'ns va passar volant ;)
I ens encanta trobar-nos dins la classe murals com els de la foto que acompanya aquest text. La filosofia i els valors dels que tant orgullosos parlem quan expliquem el nostre projecte de Cultura emprenedora, ben presents a la classe.
Seguim!
Entrada publicada el jueves, abril 06, 2017 per Cultura Emprenedora IMET
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
El projecte Cultura Emprenedora a Primària aposta per fomentar la imaginació, la creativitat, el compromís, la responsabilitat i la motivació, entre d’altres valors, a través d’una metodologia activa en que professorat i alumnat emprenen un projecte comú que es desenvolupa al llarg del curs.
El + llegit darrerament
-
La creativitat és una qualitat pròpia de l'ésser humà, però no per això innata, sinó que es pot treballar amb senzills exercicis. E...
-
Ahir dimecres vam poder gaudir d'una sessió doble de ràdio amb les escoles Sant Jordi i Sant Bonaventura. La Marta i el Biel, de l'e...
-
Dimecres passat el projecte Cultura emprenedora a primària va posar punt i final a la seva novena edició a través de l’acte de cloenda c...
-
Per posar fi al resum d'aquesta setmana, acabem de la manera més dolça. I és que dimecres la Vanesa i la Noemí, de Lolita, van compar...
-
Acabem d'aterrar del darrer taller de creativitat que hem dut a terme aquest matí a l'escola La Ginesta, a la classe de 3r B, i h...
Arxiu del blog
-
►
2018
(49)
- ► septiembre (1)
-
►
2016
(62)
- ► septiembre (2)
-
►
2015
(63)
- ► septiembre (1)
-
►
2014
(63)
- ► septiembre (4)
0 comentarios:
Publicar un comentario