jueves, 6 de abril de 2017
Ens encanta parlar de creativitat amb els infants. Donant per fet que la creativitat és una actitud que tots els individus tenim, tot i que més o menys desenvolupada segons el cas, en parlem de les condicions que s'han de donar per poder posar en pràctica. De la confiança. De la inquietud i voler aprendre. Del treball en equip. Del respecte a les idees dels altres. Del no tenir por a equivocar-nos.
De creativitat i de la tècnica Scamper vam estar debatent plegats amb l'alumnat de cinquè de l'escola Sant Jordi. I el temps, com sempre que passa quan fas allò que t'agrada, se'ns va passar volant ;)
I ens encanta trobar-nos dins la classe murals com els de la foto que acompanya aquest text. La filosofia i els valors dels que tant orgullosos parlem quan expliquem el nostre projecte de Cultura emprenedora, ben presents a la classe.
Seguim!
Entrada publicada el jueves, abril 06, 2017 per Cultura Emprenedora IMET
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)

El projecte Cultura Emprenedora a Primària aposta per fomentar la imaginació, la creativitat, el compromís, la responsabilitat i la motivació, entre d’altres valors, a través d’una metodologia activa en que professorat i alumnat emprenen un projecte comú que es desenvolupa al llarg del curs.
El + llegit darrerament
-
La creativitat és una qualitat pròpia de l'ésser humà, però no per això innata, sinó que es pot treballar amb senzills exercicis. E...
-
L'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú ha publicat un recull de fotos de la cloenda del cultura emprenedora a primària.Un cop més,...
-
El teu pitjor enemic i, alhora, el teu millor aliat, saps quin és? Tu mateix. És a dir, la teva ment. Ralph Waldo Emerson, entre d'al...
-
Un negoci, voler vendre alguna cosa, tenir beneficis, guanyar diners, ajudar als altres... són algunes de les respostes que ens trobem q...
-
Canal Blau TV ens dedica una notícia amb motiu del Mercat de Joves Emprenedors del passat dimarts. Que la gaudiu!
Arxiu del blog
-
►
2018
(49)
- ► septiembre (1)
-
►
2016
(62)
- ► septiembre (2)
-
►
2015
(63)
- ► septiembre (1)
-
►
2014
(63)
- ► septiembre (4)
0 comentarios:
Publicar un comentario