domingo, 21 de enero de 2018
21
enero
La setmana passada la vam acabar parlant de publicitat al col·legi Sant Bonaventura. Dijous vam tornar a trobar-nos amb l'alumnat de cinquè per parlar de la importància que té la publicitat a la nostra societat i de la saturació de missatges comercials a la que ens trobem sotmesos cada dia.
També vam comentar els aspectes que s'han de tenir presents a l'hora de redactar un bon missatge publicitari, com ara cuidar l'ortografia, ser clar i concís, ser creïble i no portar a l'engany, no caure als estereotips o, també, no caure en la redundància o en la incongruència (com a la imatge que acompanya aquest article).
Seguim.
Entrada publicada el domingo, enero 21, 2018 per Cultura Emprenedora IMET
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)

El projecte Cultura Emprenedora a Primària aposta per fomentar la imaginació, la creativitat, el compromís, la responsabilitat i la motivació, entre d’altres valors, a través d’una metodologia activa en que professorat i alumnat emprenen un projecte comú que es desenvolupa al llarg del curs.
El + llegit darrerament
-
La creativitat és una qualitat pròpia de l'ésser humà, però no per això innata, sinó que es pot treballar amb senzills exercicis. E...
-
En escrits anteriors, quan parlem dels tallers de creativitat, us hem parlat del pensament divergent. És a dir, el procés mitjançant el...
-
Nicholas Murray Butler, filòsof, educador, polític, i guanyador del premi Nobel de la Pau, deia que hi ha tres tipus de persones: Els q...
-
Bon dia! Compartim amb vosaltres la primera entrevista d'aquest curs a la ràdio. La Núria, el Pol, l'Iker i la Carla , representants...
-
Som uns privilegiats: treballem en un projecte que ens encanta i que ens creiem i, per si no fos suficient, tenim la sort i el plaer de c...
Arxiu del blog
-
▼
2018
(49)
- ► septiembre (1)
-
►
2017
(55)
- ► septiembre (3)
-
►
2016
(62)
- ► septiembre (2)
-
►
2015
(63)
- ► septiembre (1)
-
►
2014
(63)
- ► septiembre (4)
0 comentarios:
Publicar un comentario