viernes, 20 de enero de 2017
Avui dia, diversos estudis afirmen que podem arribar a rebre 3.000 impactes publicitaris diaris. DIARIS. Una xifra molt i molt alta. D'aquests 3.000, els més efectius són els que ens arriben a través de la televisió.
Abans, però, els anunciants del segle XIX no tenien al seu abast la diversitat de canals publicitaris que tenim ara, i els cartells i els diaris representaven els seus principals mitjans per difondre els seus productes i serveis.
Aquests anuncis eren, en alguns casos, petites obres d'art elaborades per artistes reconeguts de l'època.
D'aquests i altres temes relacionats amb la publicitat vam estar parlant ahir amb l'alumnat de cinquè de l'escola Aragai. Un camp molt lligat a l'emprenedoria i al valor de la seducció.
Seguim!
Entrada publicada el viernes, enero 20, 2017 per Cultura Emprenedora IMET
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)

El projecte Cultura Emprenedora a Primària aposta per fomentar la imaginació, la creativitat, el compromís, la responsabilitat i la motivació, entre d’altres valors, a través d’una metodologia activa en que professorat i alumnat emprenen un projecte comú que es desenvolupa al llarg del curs.
El + llegit darrerament
-
Bon dia! Tornem a visitar les instal·lacions de Canal Blau per parlar amb el gran comunicador Jordi Martí, presentador i responsable del pro...
-
L'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú ha publicat un recull de fotos de la cloenda del cultura emprenedora a primària.Un cop més,...
-
Bon dia! Tornem de les vacances de Setmana Santa carregats d'energia per fer front al darrer -i curt- trimestre d'aquest curs. ...
-
La creativitat és una qualitat pròpia de l'ésser humà, però no per això innata, sinó que es pot treballar amb senzills exercicis. E...
-
Canal Blau TV ens dedica una notícia amb motiu del Mercat de Joves Emprenedors del passat dimarts. Que la gaudiu!
Arxiu del blog
-
►
2018
(49)
- ► septiembre (1)
-
▼
2017
(55)
- ► septiembre (3)
-
►
2016
(62)
- ► septiembre (2)
-
►
2015
(63)
- ► septiembre (1)
-
►
2014
(63)
- ► septiembre (4)
0 comentarios:
Publicar un comentario