miércoles, 28 de noviembre de 2018
Ahir vam compartir la tarda amb les aules del cicle superior del col·legi Divina Providència per parlar de la publicitat i la comunicació.
Un dels temes que acostumen a tractar en aquest taller és el dels estereotips i el tractament del gènere que fan molts anuncis. Perquè, tot i que moltes persones pensen que el sexisme és un tema actualment superat, el cert és que, tot i que dia a dia es fan petits avenços, encara queda molta feina per fer.
Anuncis en que el cos de la dona continua sent un reclam publicitari, estereotips de gènere... aquí teniu alguns exemples perquè comproveu que el masclisme publicitari no és, per desgràcia, cosa del passat.
Entrada publicada el miércoles, noviembre 28, 2018 per Cultura Emprenedora IMET
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
El projecte Cultura Emprenedora a Primària aposta per fomentar la imaginació, la creativitat, el compromís, la responsabilitat i la motivació, entre d’altres valors, a través d’una metodologia activa en que professorat i alumnat emprenen un projecte comú que es desenvolupa al llarg del curs.
El + llegit darrerament
-
La creativitat és una qualitat pròpia de l'ésser humà, però no per això innata, sinó que es pot treballar amb senzills exercicis. E...
-
Un negoci, voler vendre alguna cosa, tenir beneficis, guanyar diners, ajudar als altres... són algunes de les respostes que ens trobem q...
-
Un dels valors que més ens agraden del Cultura Emprenedora és la solidaritat . Perquè per emprendre s'ha de ser solidari. Perquè la s...
-
Ahir dimecres vam poder gaudir d'una sessió doble de ràdio amb les escoles Sant Jordi i Sant Bonaventura. La Marta i el Biel, de l'e...
-
Amb la fi de curs cada cop més a prop, el nostre projecte de Cultura emprenedora a primària entreveu també els seus actes finals. Amb l...
Arxiu del blog
-
►
2017
(55)
- ► septiembre (3)
-
►
2016
(62)
- ► septiembre (2)
-
►
2015
(63)
- ► septiembre (1)
-
►
2014
(63)
- ► septiembre (4)
0 comentarios:
Publicar un comentario