miércoles, 28 de noviembre de 2018
Ahir vam compartir la tarda amb les aules del cicle superior del col·legi Divina Providència per parlar de la publicitat i la comunicació.
Un dels temes que acostumen a tractar en aquest taller és el dels estereotips i el tractament del gènere que fan molts anuncis. Perquè, tot i que moltes persones pensen que el sexisme és un tema actualment superat, el cert és que, tot i que dia a dia es fan petits avenços, encara queda molta feina per fer.
Anuncis en que el cos de la dona continua sent un reclam publicitari, estereotips de gènere... aquí teniu alguns exemples perquè comproveu que el masclisme publicitari no és, per desgràcia, cosa del passat.
Entrada publicada el miércoles, noviembre 28, 2018 per Cultura Emprenedora IMET
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
El projecte Cultura Emprenedora a Primària aposta per fomentar la imaginació, la creativitat, el compromís, la responsabilitat i la motivació, entre d’altres valors, a través d’una metodologia activa en que professorat i alumnat emprenen un projecte comú que es desenvolupa al llarg del curs.
El + llegit darrerament
-
La creativitat és una qualitat pròpia de l'ésser humà, però no per això innata, sinó que es pot treballar amb senzills exercicis. E...
-
Ahir dimecres vam poder gaudir d'una sessió doble de ràdio amb les escoles Sant Jordi i Sant Bonaventura. La Marta i el Biel, de l'e...
-
Dimecres passat el projecte Cultura emprenedora a primària va posar punt i final a la seva novena edició a través de l’acte de cloenda c...
-
Per posar fi al resum d'aquesta setmana, acabem de la manera més dolça. I és que dimecres la Vanesa i la Noemí, de Lolita, van compar...
-
Acabem d'aterrar del darrer taller de creativitat que hem dut a terme aquest matí a l'escola La Ginesta, a la classe de 3r B, i h...
Arxiu del blog
-
►
2017
(55)
- ► septiembre (3)
-
►
2016
(62)
- ► septiembre (2)
-
►
2015
(63)
- ► septiembre (1)
-
►
2014
(63)
- ► septiembre (4)
0 comentarios:
Publicar un comentario